دلتنگی ...

* به نام او* 

 

 

سلام ... 

دلم برای اینجا خیلی تنگ شده ... 

دلم برای نوشتن ... 

و بیشتر و بیشتر ..

 دلم برای قدم زدن در زیر آسمان آبی گنبد سبزمرقد پیامبرت ... 

 

 

 

و ... 

 

دلم می لرزد از دلتنگی خانه ی تو ... 

دلم فقط تو را می خواهد ...   

 

نظرات 9 + ارسال نظر
یونیکورن چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ

دلتنگی هم داره خب ...

سلام آتنا جان .

شاد باشی و سلامت .

سلام مینا جان ...
بله ... دلتنگی داره ... زیادم داره ...
میگن : دلتنگی بعد از برگشت خیلی بدتراز انتظار قبل از رفتنه ...
مرسی که اومدی ...

لاوین جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام اتنا جون
عکسای قشنگی گرفتی.....
صفحه ی جدیدت جالب و جدید تبریک می گم

سلام به الهام خوبم ...
خیلی ممنون که بهم سر میزنی...
این عکسا هم خودمون گرفتیم ...
خیلی دوستشون دارم ...
قالبم هم گفتم چون بعداز یه مدت طولانی قراره که برگردم جدید کنم ...
امیدوارم قشنگ باشه ...
فدای تو...

ir2ads جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام وبلاگ جالب و زیبایی داری ! راستی چرا نمی خوای چند تا فایل تبلیغاتی تو وبلاگت بزاری و به همین سادگی کسب درآمد کنی اگه واقعا دوست داری با راحت ترین کار پولدار بشی بیا وب سایت من ir2ads.com ،سمت راست صفحه یه قسمتی هستش که نوشته عضویت درنمایش دهندگان میری تو اون عضو می شی(یعنی تو اون سایت از سمت راست عضویت رو میزنی) بعدش کدهای تبلیغاتی رو بر میداری و اونو بزار تو قسمت تنظیمات وبلاگ"در بخش کدهای اختصاصی" بعدش هر کلیکی که به اون فایلهای تبلیغاتی میشه به صندوقت 20تومان اضافه میشه که در کل به حسابت واریز میشه.ما هر روز با درخواست شما تسویه می کنیم.
www.ir2ads.com
یادت باشه شانس فقط یه بار در خونه آدمو میزنه!!!

سلام و ممنون ...

[ بدون نام ] دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام خوبی بعدازمدتهاوقت کردم به وبلاگت سری بزنم صفحه جدیدوبلاگت خیلی زیباشد وهمچنین عکس های مدینه ومکه امیدوارم بادیگر به این سفرروحانی بروی

سلام به پسرعمه ی گل خودم ...
اگه بدونی چقدر خوشحال شدم که اینجا دیدمت ...
مرسی از لطفت ...
شما زیبا میبینی ...
ان شالله با همدیگه تشریف ببریم ...

[ بدون نام ] دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ

یه مشت دری وری سر هم کردی که چی ؟

شهرزاد چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ب.ظ http://baran-va-eshgh.persianblog.ir/

زل زده ام به گنبدی سبز
.
از میان حصار های اطرافش
.
کادری دوست داشتنی
.
در عکس !!!
.
می آیم روزی، با همه دلتنگی ، با همه نیاز
.
و نگاه خواهم کرد
.
سبزی گنبد پیامبرت را
.
سفیدی ، سیاه شده ی خانه ات را
.
من به آرامترین نقطه جهان ، خواهم آمد
.
می دانم
.
.
.

شهرزاد چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://baran-va-eshgh.persianblog.ir/

سلام آتنا جان
.
.
گلی اینجا هم تاییدی باید؟!
.
.
چرا آخه ؟! :(
.
.
این عکسا رو یادت رفت بهم نشون بدی هااااااااا
.
.
راستی تم اتم خیلی خوشگل و دوست داشتنی ، مثل خودت :)

مهدی سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام
قالب خیلییییییییی قشنگی داری
اومدم به وبلاگت سر بزنم
مطالبتم خیلی خوبه.
موفق باشی.

یونیکورن پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام آتنا خانوم گل!

نمیخوای خدای نکرده، دور از جون، روم به دیوار یه دستی به سر و روی این خونه‌ت بکشی!؟! تار عنکبوت بست خب!

منتظرم.... زودی زودی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد