به نام او

"به نام خداوند دل پر از تمنایم"

 

پروردگارا…….

شروع می کنم……..با نامت…….که زندگیم را با ریسمانی به آن بسته ام تا مرا در آغوش بگیری……

 

            الله اکبر

                        الله اکبر

                                    الله اکبر  

 

که تو با زیباترین نامت، ای بزرگ ،وجودم را تسلی می بخشی……..

 

                        راستی……..نامت چه رنگی است؟؟؟…….

                       

خداوندا……

شروع می کنم……با حضورت…….که تک تک لحظه هایم را می پروراند…….

            آرامش همیشگی قلبم……..حضور توست……..

            ای همیشه حاضر…….تو با بودنت به من بودن بخشیدی………

            در کنارم باش…….تا………بی نهایت باشم………

           

                        راستی…….حضورت چه رنگی است؟؟؟…….

                      

پروردگارا……..

شروع می کنم………با سکوتت…….که پر از فریاد است……..

            صدای نوازشگر سکوتت در انتهای قلبم نفوذ کرده است……..

            در همان شب ها………خودت خوب می دانی……..

            کاش هر شب……..همان شب ها بود………

            سکوتی بالاتر از سکوت دلنشین تو نیافتم……..

            که آرامشی ورای معنای آرامش را دارد……..

            ای کاش هر شب………همان شب ها بود…….

 

                        راستی……سکوتت چه رنگی است؟؟؟…….

 

خداوندا…….....

شروع می کنم…….با نگاهت……..که عشق دارد وعشق…….

            نگاهم که می کنی سرتاسر وجودم مملو از حس نیاز می شود……..

            از عشقت خجالت می کشم…….

            همیشه سعی کردم عاشقانه تر از خودت دوستت بدارم…….

            نمی دانم……..توانستم؟؟؟……..

            هیهات……..

 

                        راستی……..نگاهت چه رنگی است؟؟؟……

                       

پروردگارا……..

شروع می کنم………با وجودت……..که دیگر توان وصفش را ندارم…….

            فقط اینکه………

            وجودت را با تمام وجودم می ستایم و می پرستم…….

 

                        راستی…….وجودت چه رنگی است؟؟؟……..

                        تو که در عین بی رنگی همه رنگی……….

                        ولی تو………برای من……….زرد هستی……..

 

شگفتا!!!

            خدای بزرگ من……..

                        زندگیم زرد شده است با رویاهای زردم نزد تو……..

            ای خالق من………

                        چه شیرین است…….زرد بودن و نزد تو بودن……..

 

تمنایم را بپذیر……….

 

 

 

دوستان خوبم سلام……..

اولین پستم را با نام او آغاز کردم که رهرو راهم باشد………

 

التماس دعا………

شاد باشید………

نظرات 11 + ارسال نظر
انجمن های گفتگوی شمال جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.shomalforum.com

www.shomalforum.com

سلام.........
حتما سر می زنیم..........

احسان ... شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ http://ITPU.Mihanblog.com

بر روی ما نگاه خدا خنده می زند ...

هرچند ره به ساحل لطفش نبرده ایم ...

زیرا چو زاهدان سیه کار خرقه پوش ...

پنهان ز دیدگاه خدا می نخورده ایم ...

پیشانی ار زداغ گناهی سیه شود ...

بهتر زداغ مهر نماز از سر ریا ...

نام خدا نبردن از آن به که زیر لب ...

بهر فریب خلق بگویی خدا ... خدا ...

آن آتشی که در دل ما شعله می کشید ...

اگر در میان دامن شیخ اوفتاده بود ...

دیگر به ما که سوخته ایم از شرار عشق ...

نام گناهکاره ی رسوا ! نداده بود ....

بگذار تا به طعنه بگویند مردمان ...

در گوش هم حکایت عشق مدام ما ...

« هرگز نمیرد آنکه زنده شد دلش به عشق ...

ثبت است در جریده ی عالم دوام ما ... »

فروغ فرخ زاد

سلام جناب مهندس...........
مارو شرمنده می کنید با این نوشته های زیبای فروغ بابا..........
ممنون از حسن سلیقتون...........

من بنده ی غم همدم غم یار غمم
شادم شادم که دلم خدایی دارد

باز هم تشکر .........
شاد باشید..........

احسان ... شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ http://ITPU.Mihanblog.com

سلام دوباره مهندس ....


طوفانی شروع کردید ...


واقعا قلم زیبایی دارید ... احسنت ...


باز هم به خاطر این متن زیبا ممنونم ...

یا علی ...

سلام ..........

نه.........فکر نکنم طوفانی بوده باشه...........فعلا دریای ما آرام است.............

شما لطف دارید............
مطمئنا اون چنان که شما می فرمایید نیست...........

از همراهیتون ممنون..........

شاد باشید...........

مینا شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.silveraster.blogsky.com

سلام چندین باره!
خب پست جدیده خب!
مثلا من تازه رسیدم!
عجب وبلاگ قشنگی داری!
خیلی جالب و زیبا بود...بسی لذت بردیم...
خوشمان آمد فراوان...
این مطلب جدیدت غوغا بود...کودتا...انقلاب... نمی دونم...
خیلی توپ بود!
دستت طلا آتنای گلم!
شاد زی...
امضا مینا!!!

سلا م سلام به عزیز دلم............
به قول خودت...........نوش جونت گلم.........
ممنون از نظراتت و بیشتر از بزرگواریت...........
مرسی که تنهام نمی ذاری..........
شاد باشی..........

مژگان شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ق.ظ

سلام آتنا جونم.نیایشت خیلی خیلی قشنگ بود.جدی می گم واقعا عالی بود.همینطور background ی که انتخاب کردی.موفق باشی "با تو میشه دوباره باور کرد,آسمان خالی از کبوتر نیست,بغض باغ خزان امروز,ریه غنچه های پرپر نیست"

سلام مژگان جونم...........
خیلی خیلی خوشحال شدم که اینجا دیدمت...........
مرسی از تعریفت..........
قابلی نداشت...........
از نوشته ی واقعا زیباتم ممنون............
به داشتنت افتخار می کنم.........

شاد بشی.........

دری شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ق.ظ

فوق العاده بود عزیزم مثل همیشه
من قبلا هم بهت گفته بودم متن هات حرف نداره
هنوز شروع نکرده ترکوندی تبریک می گم

سلا م دری من...........
باور کن وقتی اسمتو میبینم سر تا پا شوق می شم...........
تو خیلی به من لطف داری که اینجوری همراهمی...........

در ضمن قابلی نداشت گلم...........
منتظرت می مانم..........

شاد باشی........

مینا شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.silveraster.blogsky.com

Where do I begin...
To tell the story of how great a love can be...
This sweet love story that is older than the sea....
....
Where do I start...
She feels my HEART with very spacial things....
اصل قضیه اینجاست...
With ANGEL songs....!!!
ربطی به قضیه نداشت... ولی خب میشه دیگه...آره خب!!!
برای این جور وقتا خدا یه وسیله ی پیچیده ای آفریده در طرح ها رنگ ها و اندازه های مختلف برای سلیقه های مختلف!!! که اسمش سیم سیار یا سیم رابط استش که!(به دل نگیر...قول میدم زود خوب شم!)

شاد زی جیگرزززززززز...
امضا مینا!!!

سلام مینا خانوم گل............
چه متن های انگلیسی قشنگی بلدی تو ها...........
منم می خوام خب.............
بازم اگه داری بنویس...........
خوشحال می شم...........
این قضیه ی سیم سیار چیه؟؟؟؟

ولی تو هیچ وقت حالت بد نبوده که بخوای خوب شی..........
فقط اینکه پیچیده بودی............همین............

ممنون از حضور خوش رنگت..........
شاد باشی...........

احسان شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:06 ب.ظ http://ITPU.Mihanblog.com

سلام علیک ...
به به ... چه خبره ...!!!!
چه خبره ...؟؟؟
خبری نیست .... ؟
مطلب جدید نذاشتین ...؟
پس چرا فکر کردم آپ شدین .... بازم توهم ....!!!!!
بی خیال .....
خوش باشین ....
یا علی ...!!!!

علیک سلام..........

چه خبره؟؟............
خبری نیست هنوز............
این قدر زود که مطلب نمی ذارن.............
خودتون اینقدر زود آپ می کنید آخه که به من می گید............
ولی منتظر باشید............
در راه است.............
مرسی از تشریف فرماییتون...........

شاد باشید...........

مینا شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ب.ظ

نشد دیگه!!!
آتنا جونم این مستر احسان با پیچیدگی های خاص خودشون همه رو پیچیده می کنن...
آگی...

خوشت اومد از شعرم آتنا جونم؟؟؟
چه عجب یکی پیدا شد از عبارات اجنبی مآب ما خوشش بیاد(به قول داییم مزدور اجنبی!)...
چه خوب...

میدونی من همین جوری چون اینجا پاتوقم شده میام! خب میام نمیتونم کامنت نذارم که خب!
سیم سیار برای اینه که ارتباط لازم ایجاد بشه!!!
خدا به فریادت برسه با این پیچیده بازیای من! الهی!!!
شاد زی...
~امضا یونیکورن~




سلام چند باره به تو.....دوست همیشه پایدارم..........

این آقای مهندس خیلی هم پیچیده نیست..........نمی دونم.........

اره عزیزم .....خیلی از شعرت خوشم اومد........
خدایی بعضی از این نوشته های اجنبی هم قشنگنا........

خب خیلی خوب می کنی که کامنت می ذاری............
بازم بذار...........
من مشتاقانه منتظرم...........

مرسی که منو در مورد سیم سیار از سر در گمی در اوردی.........

این پیچیده بازی های تو خودش خیلی پیچیدست........ولی شیرینت کرده.........

ممنون از اومدنت..........

شاد باشی.........

دری یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ

عزیز دلم شما خیلی نسبت به من لطف داری
از بس قشنگه دلم نمی یاد سر نزنم

خواهش می کنم دری جون............
این حرفا چیه............
من حقیقتا با دیدنت کلی ذوق می کنم.............

ولی تو به من لطف داری..........
مرسی از محبتت..........

شاد باشی..........

عامر ؛ دکتر رینو ؛ دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ http://ندارم الآن

سلام
وبلاگت خیلی عالی
هم از نظر طراحی و هم از نظر مطالب
شعرات خیلی قشنگ هستند
موندم تا الآن چرا بروز نداده بودی
ولی در کل عالی
من به شخصه خیلی حال کردم
از رنگ ها هم خوب نقش به کلاماتت میدی
هم تو کلام هم تو تایپ و چینش
در کل عالی بود
متشکرم
خدانگهدار

سلام دکتر..........
ممنون از لطفت.........
دکتر رینو!!!!!.............من بروز نکردم؟؟.......حرفا می زنیا!!!........
بازم مرسی..........
خدا کنه که خوب نقش بدم..........

من هم متشکرم که به اینجا تشریف اوردید...........

شاد باشید...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد