آتنا..........وارد میشود..........

به نام خداوند بزرگ

سلام دوستان.........

من اومدم........

کلی الان خوشحالم..........

امیدوارم بتونم مطالب خوبی رو براتون بذارم..........

من دوباره بر می گردم.........

این فقط یه آشنایی بود.........

 

منتظرم تا حضور سبزتون رو ببینم....

 

شاد باشید.......

نظرات 12 + ارسال نظر
مینا جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام سلام چیطوری!!!
قربونت برم!
تبریک میگم تنفسم!
من اول شدم! اول اولا !
آخ جون!!!!!!!!!
شاد زی...
امضا مینا!!!

سلام سلام به مینای گلم..........
می دونستم تو اولین نفر می شی........
خیلی خوشحالم که دوستای نازنینی مثل تو دارم..........
منتظرم باش........
شاد باشی............

احسان ... جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://ITPU.Mihanblog.com

سلام .....
تبریک می گم.....
می بینم که دارید شما هم به جرگه ی وبلاگ نویسان اضافه می شید .....
خیلی عالیه ....
خیلی خیلی علیه ....
منتظر مطالبتون استیم ...!!!
موفق باشین ... یا علی ....

سلام اقای مهندس..........
ممنون از تبریکتون...........
امیدوارم بتونم با مطالب خوب در خدمتتون باشم.........

شاد باشید........

مینا جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.silveraster.blogsky.com

آتنای خوبم!
خوشحالم که همسایه مون شدی!
افیلیا و پنلوپه و آرمیلا و ژولیت واحد بغل هستن!
شما هم که طبقه ی اولی و حالش رو می بری دیگه!
اعلام میداریم!!!!!!!!!!:::
پاتوق مان را تغییر دادیم!!!
دوستان از این به بعد منو اینجا می تونن پیدا کنن!
شاد زی تنفسم!!!
امضا مینا!!!

منم متقابلا خوشحالم که همسایه های گلی مثل شما دارم........
جشن میگیرییییییییییمم.........
همه دعوتند............
خوش امدید...........

تو بیشتر مینای دوست داشتنی من.........
شاد باشی........

شیوا جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام خواهر مهربونم.....
خوشحالم که وبلاگتو ساختی .... بالاخره موفق شدی...
خیلی خیلی خیلی قشنگه مخصوصا کادرش ...
من به داشتن همچنین خواهر با سلیقه ای افتخار می کنم...
میدونی....( به حالت حامد چهار خونه)
دوستت دارم ...
در پناه خدا.....

سلام خواهر نازنین من.........
چقدر از دیدنت خوشحال شدم.........
ممنون از لطف سرشارت عزیزم...........

خودت می دونی که منم چقدر............
دوستت دارم...........
شاد باشی.........

احسان ... جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ http://ITPU.Mihanblog.com

خان مهندس .... بازم سلام ....
شرمنده بی کاریه دگه ...
اونقدر کامنت می ذاریم که خودت مارو از وبلاگت بیرون بندازی ....
به افتخار خانم مهندس گلمون کف و برو تو کارش .... !!!!
راستی اومدم بگم .... منتظر مطالب خوفناک شما در حد تیم ملی می مانیم .... !!!
البته ....!!! اینو قبلا گفته بودم ... محض احتیاط گفتم ...
یا علی ....

آقای مهندس..........چند باره سلام..........
شما سرورین............شما هر چی دوست دارین کامنت بذارین.........
می خواین اصلا شما بیاین بشینین جای من بنویسین...........
باعث خوشحالی منه که شما مارو تنها نمی ذارین...........
ممنون از بزرگواریتون............
امید وارم مطالبم برای شما و دوستان در حد خوفناک باشه............البته امیدوارم...........
شاد باشید...........

مینا جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام چندباره...
سلام مخصوص به شیوا خانوم گل که همچنان مشتاق دیدار دوباره اش هستم اسیدی!
خوبی شما!؟خیلی دلم میخواد دوباره ببینمت...ردیف کن یه روز بیا محل ما!یعنی همون پرند سیتی!
شاد زی...
امضا مینا!!!

سلا م سلام.........
خب الان من که نباید جواب بدم............
شیوا باید جواب بده............
ولی از قولش می گم که ............حتما یه روزی میاد..........
به امید دیدار های مجدد..........
شاد باشی...........

دری جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ب.ظ

عالی بود عزیزم
امیدوارم همیشه موفق باشی نازنینم

سلام دری گلم..........
بزگترین هدیه رو با حضورت بهم دادی..........
ممنون که به من سر زدی..........
منتظرم باز دری خوبم............
شاد باشی..........

بهاره شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام اتنای قشنگم از نیایشت لذت بردم . خیلی زیبا بود. ممنون که به اینجا دعوتم کردی. موفق باشی.

سلام دوست گلم............

نیایشم قابل گلی مثل شمارو نداشت...........

با اومدنت کلی خوشحالم کردی............

وبلاگ خودتونه............
هر وقت خواستین تشریف بیارین...........

تو هم موفق باشی............
و شاد............

افسانه چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ http://ندارم

salam azizan ,salam atena jan , afsaneh kharej mishavad,as khod payam migosarad baba to dige ki hasti man aval ye sher misaram baraton :
mamano baba doseton daram saramo ro pahaton misaram
webloge khobie eshalah behtar tar beshe ,game online ham bezar
fadat besham atena jon felan bay

سلام افسانه جان.......
خیلی ممنون که به اینجا اومدی.........
خوشحالم کردی.........
قابلی نداره.........
بازم سر بزنی بیشتر خوشحالم می کنی..........

بازم ممنون..........
شاد باشی..........

مهدی پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام
وبلاگ قشنگی دارید ¤ امیدوارم موفق و پیروز در تمام مراحل زندگی باشید...
من دوست درسا هستم ¤ درسا از شما خیلی تعریف کرده و خودمم خوشحال شدم که وبلاگتونو زیارت کردم...
موفق باشی×××
مهدی

True friendship is
like sound health;
the value of it is
seldom known
until it is lost.

-- Charles Caleb Colton

دوستی واقعی مثل سلامتی هست

ارزش اون رو معمولا تا وقتی که از دستش بدیم نمی دونیم.

سلام...........
خیلی ممنون..........
من هم امیدوارم که شما همیشه همه جا شاد و سر بلند باشید.....
خیلی خوشحال شدم که شمارو اینجا زیارت کردم..........
درسا هم به من لطف داره.........خودش اونقدر خوبه که همه چیزو خوب میبینه.........
از عبارت زیباتون هم ممنون..........
خوشحال می شم بازم سر بزنید.........

یا حق..........

محسن پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام ... خوش اومدین خانم قاسمی ... به شما هم همونی رو بگم که به همه می گم ... بسم الله ...

سلام..........
متشکرم آقای پاک نیت.........
بله...........بسم الله..........
ممنون از حضورتون.........
شاد باشید...........

مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد